Zajęcia

Fitness – grafik:

Nowy grafik (obowiązuje od 3 stycznia)


Godziny Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek Sobota
9:00 – 9:50           FAT KILLER
Paweł
10:00 – 10:50           BODYPUMP™
Kasia
11:00 – 11:50           Mobility & Stretch
Kristina
17:00 – 17:50 BODYPUMP™
Asia
         
18:00 – 18:50 TBC
Agnieszka
BODYPUMP™
Asia
  FAT KILLER
Paweł
TBC
Agnieszka
 
19:00 – 19:50 PILATES
Agnieszka
INTERWAŁ
Paulina
BODYPUMP™
Kasia
INTERWAŁ
Paulina
Mobility & Stretch
Kristina
 
20:00 – 20:50 INTERWAŁ
Paulina
ZUMBA
Sylwia
CXWORX™
Kasia
ZUMBA
Sylwia
BODYPUMP™
Kasia
 
21:00 – 21:50   Mobility & Stretch
Kristina
FAT KILLER
Paweł
     

na zapisy

Fitness:

 

Formy dynamiczne

INTERWAŁ – intensywny trening, który łączy naprzemiennie ćwiczenia cardio (wzmacniającymi układ sercowo-naczyniowy i redukującymi tkankę tłuszczową) z ćwiczeniami wzmacniającymi (kształtującymi i ujędrniającymi sylwetkę). Podczas treningu interwałowego łączone są ćwiczenia siłowe z układem aerobowym. Polecany osobom, które nie lubią skomplikowanych układów choreograficznych, a zależy im na energicznych ćwiczeniach. Dynamiczna część zajęć polega na rozgrzaniu organizmu oraz podniesieniu tętna, co uruchamia proces spalania tkanki tłuszczowej. Część wolna wykorzystywana jest do kształtowania, modelowania i rzeźbienia poszczególnych partii mięśniowych. Przeplatane tempo nie pozwala organizmowi odpocząć aż do momentu relaksacji. Celem treningu jest poprawa wydolności układu krążenia oraz układu oddechowego, wzrost zdolności kondycyjnych organizmu i spalanie tkanki tłuszczowej. Zajęcia dla wszystkich (zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn), którzy oczekują czegoś więcej od zajęć fitness.

 

Formy wzmacniające

BODYPUMP™ – to oryginalny program ćwiczeń z wykorzystaniem sztangi, który wzmocni i ukształtuje Twoje mięśnie. Piękna, wysportowana sylwetka to efekt treningów i wielu powtórzeń. BODYPUMP™ stosuje sprawdzoną formułę zwaną THE REP EFFECT™. Polega to na wykonywaniu ćwiczeń z wykorzystaniem umiarkowanych ciężarów, przy dużej liczbie powtórzeń. Dzięki temu spalasz tłuszcz, Twoje mięśnie stają się silniejsze, a kondycja coraz lepsza.
BODYPUMP™ to najlepszy i najszybszy sposób na osiągnięcie doskonałej sylwetki. Przysiady, podrzuty, wyciskanie będzie wyzwaniem dla głównych partii mięśni.

 

CXWORX™ – to dynamiczny trening oparty jest na wynikach najnowszych badań naukowych i łączy w sobie potencjał treningu personalnego z energią zajęć grupowych. Zajęcia trwają tylko 30 minut, ale maksymalnie angażują wszystkie mięśnie brzucha, pośladków i pleców. Ćwiczenia te wyszczuplają, zwiększają siłę, elastyczność, pomagają zapobiegać kontuzjom. Zajęcia dla wszystkich.

 

FAT KILLER – trening ogólnorozwojowy, który poprawia kondycję, przyspiesza spalanie tkanki tłuszczowej i rzeźbi sylwetkę. Obwody złożone z kilku do kilkunastu ćwiczeń angażują naprzemiennie i z różną intensywnością poszczególne grupy mięśni. Trening przeznaczony dla kobiet i mężczyzn.

 

TBC – (Total Body Condition) – zajęcia prowadzone w zmiennym tempie. Część dynamiczna nastawiona jest na maksymalne rozgrzanie ciała oraz podniesienie tętna w celu rozpoczęcia procesu spalania. Część wolna skoncentrowana jest na kształtowaniu poszczególnych partii mięśniowych. Przeplatanie się dwóch różnych prędkości powoduje, że proces spalania utrzymany jest przez cały czas trwania zajęć. Zajęcia podnoszą wydolność układu oddechowego i krążenia. Krótkie, nieskomplikowane układy choreograficzne zarówno mobilizują ciało do ciężkiej pracy jak i dają chwilę wytchnienia po wielu powtórzeniach ćwiczeń. Dają poczucie progresji poprzez widoczny wzrost siły oraz wydolności.

 

Formy relaksacyjno-wzmacniające

PILATES – połączenie ćwiczeń wzmacniających ciało i umysł. Ćwiczenia równoważne, wzmacniające gorset mięśniowy, niwelujące wady postawy, rzeźbiące i wysmuklające sylwetkę oraz rozluźniające spięte partie mięśniowe. Wykonywane przy dźwiękach spokojnej muzyki, wprowadzające w dobry nastrój. Fizjoterapeuci określają tę metodę jako jedną z najbezpieczniejszych form aktywności ruchowej. Zajęcia dla wszystkich, bez względu na wiek.

 

MOBILITY & STRETCH – trening dla wszystkich, zarówno sportowców, jaki i osób z tzw. „dolegliwościami”. Na zajęciach pojawiają się różne bloki ćwiczeń, pracujemy nad zakresem ruchu w stawach (mobility), koordynacją, świadomością swojego ciała i ruchu, nad prawidłową postawą, a pod koniec dobrze się rozciągamy i zrelaksujemy.