Zajęcia

Fitness: 

W dniach 24.12., 25.12., 26.12., 31.12. oraz 1.01.
Studio High Fit będzie nieczynne.
23.12., 27.12., 28.12. oraz 30.12. – wszystkie zajęcia będą na zapisy !!!
W przypadku niewystarczającej liczby chętnych – 5 osób – zastrzegamy sobie prawo do odwołania zajęć.

Godziny Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek Sobota
9:00 – 9:50   BODYPUMP™
Kasia
CXWORX™/
STRETCHING
Kasia
BODY BALANCE
Kasia
AKADEMIA SENIORA
Daria
 
10:00 – 10:50           BODYPUMP™
Daria
11:00 – 11:50           Masaż rolkami
Daria
17:00 – 17:50 CXWORX™/
STRETCHING
Kasia
AKADEMIA SENIORA
Daria
       
18:00 – 18:50 TBC
Asia
BODYPUMP™
Daria
  INTERWAŁ
Paulina
TBC
Asia
 
19:00 – 19:50 BODY BALANCE
Paulina
ABT
Paulina
BODYPUMP™
Kasia
CXWORX™/
STRETCHING
ABT
Asia
 
20:00 – 20:50 INTERWAŁ
Paulina
INTERWAŁ
Paulina
BODY BALANCE
Kasia
BODY COMBAT
   

na zapisy

Fitness:

 

Formy dynamiczne

INTERWAŁ – intensywny trening, który łączy naprzemiennie ćwiczenia cardio (wzmacniającymi układ sercowo-naczyniowy i redukującymi tkankę tłuszczową) z ćwiczeniami wzmacniającymi (kształtującymi i ujędrniającymi sylwetkę). Podczas treningu interwałowego łączone są ćwiczenia siłowe z układem aerobowym. Polecany osobom, które nie lubią skomplikowanych układów choreograficznych, a zależy im na energicznych ćwiczeniach. Dynamiczna część zajęć polega na rozgrzaniu organizmu oraz podniesieniu tętna, co uruchamia proces spalania tkanki tłuszczowej. Część wolna wykorzystywana jest do kształtowania, modelowania i rzeźbienia poszczególnych partii mięśniowych. Przeplatane tempo nie pozwala organizmowi odpocząć aż do momentu relaksacji. Celem treningu jest poprawa wydolności układu krążenia oraz układu oddechowego, wzrost zdolności kondycyjnych organizmu i spalanie tkanki tłuszczowej. Zajęcia dla wszystkich (zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn), którzy oczekują czegoś więcej od zajęć fitness.

 

BODY COMBAT (cardio spalanie – walcz o to, co najważniejsze) – to energetyczny trening, podczas którego uwolnisz swój pełny potencjał. W rytm inspirującej muzyki i przy pomocy prostych i skutecznych technik ciosów i kopnięć inspirowanych sztukami walk spalisz mnóstwo kalorii, odstresujesz się i wyrzeźbisz sylwetkę o jakiej zawsze marzyliście. Cel – redukcja tkanki tłuszczowej, poprawa wydolności, poprawa wytrzymałości, zwiększenie koordynacji ruchowej, osiąganie nowych rezultatów.

 

Formy wzmacniające

BODYPUMP™ (jędrne ciało – małe ciężary, wielkie rezultaty) – to oryginalny program ćwiczeń z wykorzystaniem sztangi, który wzmocni i ukształtuje Twoje mięśnie. Piękna, wysportowana sylwetka to efekt treningów i wielu powtórzeń. BODYPUMP™ stosuje sprawdzoną formułę zwaną THE REP EFFECT™. Polega to na wykonywaniu ćwiczeń z wykorzystaniem umiarkowanych ciężarów, przy dużej liczbie powtórzeń. Dzięki temu spalasz tłuszcz, Twoje mięśnie stają się silniejsze, a kondycja coraz lepsza.
BODYPUMP™ to najlepszy i najszybszy sposób na osiągnięcie doskonałej sylwetki. Przysiady, podrzuty, wyciskanie będzie wyzwaniem dla głównych partii mięśni.

 

CXWORX™ (wymarzony brzuch, zdrowe, mocne plecy) – to dynamiczny trening oparty jest na wynikach najnowszych badań naukowych i łączy w sobie potencjał treningu personalnego z energią zajęć grupowych. Zajęcia trwają tylko 30 minut, ale maksymalnie angażują wszystkie mięśnie brzucha, pośladków i pleców. Ćwiczenia te wyszczuplają, zwiększają siłę, elastyczność, pomagają zapobiegać kontuzjom. Zajęcia dla wszystkich.

 

TBC – (Total Body Condition) – zajęcia prowadzone w zmiennym tempie. Część dynamiczna nastawiona jest na maksymalne rozgrzanie ciała oraz podniesienie tętna w celu rozpoczęcia procesu spalania. Część wolna skoncentrowana jest na kształtowaniu poszczególnych partii mięśniowych. Przeplatanie się dwóch różnych prędkości powoduje, że proces spalania utrzymany jest przez cały czas trwania zajęć. Zajęcia podnoszą wydolność układu oddechowego i krążenia. Krótkie, nieskomplikowane układy choreograficzne zarówno mobilizują ciało do ciężkiej pracy jak i dają chwilę wytchnienia po wielu powtórzeniach ćwiczeń. Dają poczucie progresji poprzez widoczny wzrost siły oraz wydolności.

 

ABT – (Abdominal, Buttocks, Thighs – brzuch, pośladki, uda) – zestaw ćwiczeń ze szczególnym uwzględnieniem mięśni: brzucha, pośladków oraz ud. Umiarkowane tempo pozwala na swobodne ćwiczenie i nie przeforsowanie się, co jest ważne dla osób początkujących. Ćwiczenia poprzedzone są rozgrzewką i zakończone ok. 5 min. rozciąganiem. Zajęcia dla wszystkich.

 

Formy relaksacyjno-wzmacniające

BODY BALANCE (harmonia ciała i ducha) – to doskonałe połączenie elementów jogi, tai chi i pilatesu, które wzmacniają siłę mięśni, poprawiają ruchomość stawów oraz zapewniają uczucie harmonii i równowagi. Zajęcia te obniżają poziom stresu i napięcia, a także poprawiają zdolność do koncentracji oraz sprawności umysłowej. Body Balance jest DLA KAŻDEGO bez względu na wiek. Dzięki wykonywaniu spokojnych, powolnych ćwiczeń nawet starsze osoby nie będą miały z nimi żadnego kłopotu i będą mogły zadbać o swoją sylwetkę.

 

Masaż rolkami – rolowanie pomaga odczuwać swoje ciało. To zdrowa rehabilitacja, dzięki której zmniejszamy napięcie, poprawiamy ukrwienie, stosujemy percepcję, zwiększamy zakres ruchu, przyspieszamy regenerację oraz zmniejszamy bolesność. Dopasowane indywidualnie do potrzeb i możliwości każdego użytkownika zwiększają wydajność organizmu, a także poprawiają ogóle samopoczucie. Dedykowany nie tylko profesjonalnym sportowcom, ale wszystkim osobom zmagającym się z bólami przemęczeniowymi. Masaż rolką jest łatwy i może go wykonywać każdy, niezależnie od wieku czy poziomu wysportowania, poprzez wykorzystanie swojego ciężaru ciała.

 

Akademia seniora